En ganska härlig dag ändå

Idag har jag jobbat 10-18.15. Jag började med att kila över till Fotoposé för att bli fotad till några bilder som ska hänga inne på ICA.. Ja, så klart glömde jag att vi skulle fotas så jag sov med blött hår och såg ut som en halft torkad dränkt katt när jag vakna. Försökte styra upp håret samtidigt som jag skulle äta frukost och sminka mig på en sisådär 25 min.

Resten av dagen gick ganska fort, det fanns mycket att göra på jobbet nu när vi bygger om och det är alltid skönt att ha något att göra för då går tiden fortare. Jag blev dock ganska irriterad på all som var tvungna att gå igenom dörren från ICA till Lekstuga och Tehuset. Det är nämligen ett larm på den dörren nu så varje gång nån öppnar den så tjuter det. det är inte många som verkar fatta att den dörren ska vara stängd även fast den är stäng, det sitter många lappar på båda sidorna OCH just det att det tjuter när man öppnar dörren. HAHA vet inte hur många gånger den tjöt idag!
Sen då när jag skulle hem så gick bussen 18.20 och den missade jag så då gick jag upp till Mattias på hans jobb och satt där till nästa buss gick men det måste vara nått fel på min klocka för den bussen missade jag också. Så återigen upp till Mattias och efter en halvtimme tog jag 2:an till Lugnvik och gick hem.. Pust!
Men nu när jag väl är hemma har jag massa mysiga serier framför mig! Känns som en skön kväll och ledig i morgon också, kan det bli bättre? Mums!

Adjö

Beställde bikini igår på HM :) Åker till Turkiet den 28 April

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vilken fin !! Den kommer bli jättefin på dig finis! =)

2010-04-07 @ 21:35:08
URL: http://mantuss.blogg.se/
Postat av: daniela

åh tack! :)

2010-04-08 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0