Hard work

ojojoj, har jobbat otroligt mycket den här veckan nära 40 timmar tror jag :) men det är ju toppen med tanke på att jag behöver mycket pengar till min långresa. I onsdags jobbade jag och Amanda till och med över. var hemma 00.15. Det är mycket som ska fixas på ICA nu så här innan nyöppningen. Jag tycker det ska bli väldigt spännande, synd bara att jag åker till Turkiet samma dag som vi öppna. Men vet ju iof inte hur det blir nu heller på grund av den den där fjökullvulkangrejen. TYPISKT när jag äntligen ska få lite värme!
Annars har jag hunnit med att träna fyra pass av sex den här helgen och har även haft två körlektioner i veckan. Känns kul att man hinner med så mycket i livet haha ja har också hunnit shoppa lite sommargrejer. Jag blir glad av att shoppa sommar grejer.
I morgon är det jobb igen 11-18, men sen blir det nog två dagars ledigt (tror jag).
Nä nu får det vara slut på dumheterna och kylan!

Kommentarer
Postat av: Bruna

Hello Dani! I don't know if my translator is a good one, but I think you said about travel to Turkey. Tell me more about!?? How are you dear?

Missing your smile!



A big hug,

Bru

2010-04-19 @ 18:02:05
Postat av: Daniela

Hi Bru! I'm so glad you read my blogg :) Yes you're right i'm going to Turkey if the vulcano alouds us to :) It's with my soccerteam. How are you btw? I miss you!! xoxox

2010-04-20 @ 09:56:12
URL: http://daeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0