Härligt!

Ligger och drömmer mig bort till min och Mattias långresa, jag kan verkligen inte beskriva hur mycket jag ser fram emot den. Först ska vi till Nya Zeeland och se lite stad, natur och Sagan Om Ringen. Sedan ska vi bege oss upp till Sydney, sola bada och se vad som faller oss in. Efter det ska vi åka över till andra delen av Australien nämligen Perth och där ska vi kolla runt lite vart jag bodde och allt sånt, kanske träffa en och annan vän. vi kommer ju också göra andra roliga saker där såklart. Efter Perth och Australien ska vi åka upp till Thailand och där ska vi bara njuta och leva livet. Sola bada slappa på de underbara stränderna och kanske också lite shopping. Det är våra (eller mest mina) planer inför resan såhär långt, det kommer nog ändras och läggas till ännu mer men i stora drag ser det ut så här. åååh jag längtar så fruktansvärt mycket!!
Ahhh, finns det något härligare?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, tänk så härligt !!



Sv: Jo, fast det var bara jag, Per och Fredrik HAHA! Fast det vart väldigt roligt ändå! Saknade ju dig dock, SÅKLART! :):)

2010-04-25 @ 20:29:48
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0