Kursträff i Sundsvall

Men allvarligt!!!? hade nyss skrivit ett superlångt inlägg och så bara försvann det.. aarhg!
jaja, jag ligger iaf på hotellrummet och väntar på att mattias ska köra hit från Östersund. Har varit på första delen av den sista kursträffen. Man känner sig så vuxen när man knallar omkring på campus, det är som en lite sagoby. Jätte mysigt tycker jag. Däremot något som inte är så mysigt är att jag har nya skor och extrema skavsår! Usch det gör så himla ont, jag var tvungen att gå på tå hela vägen från campus till stan haha kände mig jätte löjlig.
Ikväll ska vi bara mysa och gå ut och äta någonstans jag får använda mina skavsårsplåster så jag slipper trippa som en ballerina på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0