Typiskt att må dåligt på sin lediga dag..

Idag är jag ledig, i morgon också föresten sen jobbar jag torsdag och sedan är jag ledig ända till måndag tror jag. Det är både skönt och inte, jag vill ju inte helt plötsligt stå utan pengar sådär i maj.. jag åker ju också till Turkiet vilket betyder att jag är ännu mer ledig.. hm inte så bra!

Idag tänkte jag i alla fall jobba på min uppgift B. (Som ska vara inne i morgon kl12.00) Jag är så himla dålig på att komma igång, skjuter alltid upp det till dagen innan. Men nu har jag lite bättre framförhållning än sist som var en halvtimme innan den skulle lämnas in. Usch jag får sluta vara så lat!
Jag ska också iväg och ha körlektion idag, det är kul! Sen ikväll har jag min teckningskurs som vanligt, det är också kul!
Föresten mår jag illa :( haha det var ju det jag skulle skriva om men det var ju inge KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0