Jag trodde du var 30.. Jo man tackar, eller!?

Haha idag när jag skulle ta bussen ner till stan från körskolan så hände en ganska rolig grej. Jag skulle kliva på och som vanligt betalar jag med mitt kort. Jag håller liksom upp kortet för att busschauffören skulle se att jag skulle betala med det och så brukar jag säga "En halv". Busschauffören sneglar på min och småskriker "En halv!? jag trodde du var typ 30!!" jag blir så ställd så jag bara skrattar lite nervöst och går och sätter mig. Sen kan jag inte rå mig för att känna mig lite stolt, men vad ska ajg känna mig stolt för hon trodde jag var 30 och jag har inte änns fyllt 20.. är det så kul egentligen!? HAHA

Just det, jag klarade Fas A i dag! Otroligt stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0