Sen senast..

Jaha, sen senast jag skrev har det hänt ganska mycket..
  • Jag och Mattias har bestämt (och verkligen bestämt) hur vår resa ska se ut hur många dagar vi skall vara på alla ställen osv. det kommer bli ca 68 dagars resande. För er som inte är insatt så ska vi till Australien, Nya Zeeland, Indonesien (kan bli Malaysia har inte riktigt bestämt) och sist Thailand. Wiiiihooo ska bli superkul!
  • Jag har varit på körskolan för första gången haha och då var jag inte änns där när jag blev inskriven för ca 1 år och 4 mån sedan.. hm ja det var på riden kan man säga men jag är väldans stolt över att jag fick 40 rätt på första försöket på fas A.. körkort innan 20!!!
  • Jag har bestämt att jag ska ha godisförbud.. bestämde det helt på egen hand bara sådär huxflux :) Ganska stolt faktiskt.. dok bröt jag det samma dag men nu är det upptaget igen.. Hade det väldigt svårt idag när jag stod och packade upp godis, de där jäkla sakerna ville alldrig ta slut så jag fick stå där i den söta lukten bland de fina färgerna och plågas... aaah det var riktigt jobbigt.
Ja det var nog de stora sakerna.. i morgon ska jag på min gå på min trevliga teckningskurs, den är faktiskt jätterolig jag ska nog gå fortsättningskursen också.
Nu ska jag sova! God natt god natt och kryss på hatt

Kommentarer
Postat av: flipp

Då ses vi kanske i Tailand i December! Mum

2010-03-30 @ 20:50:08
URL: http://fridayflipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0