There's a first time for everything

Åh nu har jag äntligen efter många om och men skaffat mig en blogg.. hur många år har det tagit 2-3? jaja nu är jag äntigen här i bloggvärlden. Vet dock inte vad jag ska börja att skriva om, är inte riktigt på humör idag eftersom jag var tvungen att jobba hela dagen, fast det här skulle vara min första lediga helg på väldigt väldigt länge.. grr! Dessutom bestämde sig solen för att titta fram också idag det kändes jättekul när man satt inne i kassan!! Jo för er som läser och inte känner mig så jobbar jag på ICA ( haha kom just på att jag förmodligen har typ en läsare eftersom ingen vet att jag änns har blogg).

Ganska komiskt jag hatar när folk skriver långa texter, jag orkar aldrig läsa då och nu sitter jag och skriver jätte långt. TYPISKT! jaja bör väl sluta men vad gör man när man har en tönt-pojkvän som sitter och spelar nintendo (Donkey Kong) då måste jag ju sysselsätta mig så jag inte får nervsammanbrott!!

Adjö


haha drog en chansning har Mattias dator och kunde inte se vilken bild det var men den här fina Fish and Chips-tallriken åt vi när vi var i London för några helger sen :)

Kommentarer
Postat av: SEL

OK, en läsare haru...

2010-03-23 @ 18:20:17
Postat av: Amanda

Jaaaa jag hitta hit! Fast jag skrev fel en massa gånger innan, haha! Nu har du en till läsare, jiihaa!! Jag vet, jag tycker inte heller om långa texter (eller det beror på), men har själv lätt för att skriva långa. Hmm.... hur ska man lösa det? Kjaamizzzz hihi

2010-03-25 @ 18:11:43
URL: http://mantuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0