En jobbig jul!

I morgon är det julafton och den här veckan har jag inte haft särskilt mycket tid att få någon julstämning för jag har faktiskt jobbat, VARJE dag! Jag har varit på skolan mån-fre och idag var jag tillbaka på ICA! Det har varit kul att jobba men väldigt påfrestande, jag har varit så sjukt trött och inte haft en sekund över för att plugga.. Börjar få lite smått tenta ångest men trycker snabbt bort den för att koncentrera mig på julafton.

I morgon blir det julmys och lunch med småkussarna, sen blir det Kalle och middag med familjen och Mommo och Evert! :D Efter det blir det nog en tripp upp till Mattias familj också.

Jag ser fram emot en riktigt mysig jul!

God jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0