It's looking up

Nu mår jag mycket bättre, vilket måste betyda penicillinet fungerar och att det var halsfluss. Skönt för körtelfeber han man tydligen bli fast med en längre period och det har jag varken tid eller lust med!

Idag började en ny kurs. Vi kommer läsa den här kursen över jul så därför har vi alla föreläsningarna den här veckan så att vi ska kunna vara "lediga" över jul. Sen är det tenta den 11 jan. Så på torsdag åker jag hem för julfirande! Det ska bli skönt att komma hem lite och slappna av!




Hit åker jag och min släkt den 29 Feb och stannar i hela två veckor!
Aaah jag längtar..




Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sköönt för dig att äntligen börjar känna dig bättre! En lång två veckors semester måste vara underbart mitt i allt pluggande! Om fyra veckor åker jag!!!! Tjoohoo! Kram på dig!

2011-12-15 @ 11:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0