a friend like you

Är precis hemkommen till Sundsvall igen. Jag kan inte hjälpa att känna att det är skönt att vara här och få göra vad jag vill! Men ska ju tillbaka på torsdag igen och det gör mig glad. Helgen har varit kort men han endå med det mesta, mysig middag i fredags, lite fest med Johanna i lördags och middag och mys med kussarna på söndagen. Sen han jag också med lite systerhäng idag fast vi mest låg i soffan och slöa så är det liksom de vi gör bäst, haha. Vi (eller Filippa) gjorde också american pancakes och det var riktigt lyxigt och gott.

I morgon börjar den nya kursen, suck, kände mig inte så taggad just nu men måste kanske bara sova en natt till så kommer nog pluggglädjen tillbaka.

Har haft en otroligt mysig tågresa hem hit i alla fall. Amanda tog samma tåg och vi fick lite kvalitetstid. Det påminde mig om hur mycket jag saknade henne och vi pratade massa minnen om vår resa till NY och tågresan har nog aldrig gått så fort.



♥ Fina minnen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh bästa fina du, är så glad som får ha en sådan söt och pålitlig vän som dig Daniela ! Bästa bästa Daniela <3

2011-11-18 @ 01:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0