Baka liten kaka

Idag har jag hunnit med en hel del. Egentligen borde jag väl ha suttit och plugga hela dagen men, jag känner mig själv och det skulle jag nog inte klara av. Så därför började jag dagen med en promenad till Dollar Store. Det tog 20 min att gå dit och lika lång tid hem. Dock så hade vädret tvärvänt, när jag kom ut därifrån så blåste det som aldrig förr och de regnade väldigt mycket.

Väl hemma igen dyngsur och kall så hade jag tvätttid. Jag satte igång en maskin och gick sedan in för att plugga mellan maskinerna. Så jag har sprungit fram och tillbaka ca 5 gånger men det var skönt med lite micropauser i läsandet.

När jag kände att jag hade fått nog av plugg så tog jag och satte igång ett bak. Mandelbiscotti, jättegoda blev de! Skönt att äntligen lyckas med något, hehe. Så nu har jag lagt ned dem i mina fina glasburkar som jag inhandlade under min promenad.



I morgon blir det plögg och glögg med brudarna. Hets hets hets för på fredag då gäller det.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Snyggt med burkarna :)

2011-12-07 @ 13:33:58
URL: http://rebeccarobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0