En sten som lättat från mitt hjärta

Åh så himla skönt. Jag har fått så mycket gjort idag. Bland annat har jag gjort min intervju för vårat grupparbete, jag har fått tillbaka tentan och jag KLARADE mig, jag har gjort en synundersökning och beställt nya glasögon.
Tydligen hade min syn blivit sämre vilket jag iof redan misstänkte men det var skönt att få det fixat det är ju dyrt men hur som helst så är det något som jag måste lägga pengar på!

Nu är Filippa här och i kväll ska vi mysa till det med avocadosoppa och krabba, mmmm så smaskigt! I morgon kommer mamma också och då ska vi iväg och kolla på hockey Casper och pappa har någon form av cup här i helgen! Känns tokigt att hela min familj kommer vara här i helgen, kul!

Här är glasögonen som jag valde.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men coola glasögon ! Du kommer bli så ball ;-)

2011-11-18 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0