Höstdeppig

Har ingen ork, ingen lust, ingeting. Jag känner mig inte seg eller så jag känner mig bara allmänt deppig! Kanske är det höstmörkret som gör det, kanske är det för jag saknar Mattias, jag vet inte riktigt. Men ibland har man dagar då man inte känner någon lust för någonting, man vill bara ligga i sängen och gråta för något och inte ens veta varför.. Idag är en sån dag.

Jag har haft en mysig helg med mamma och Filippa som har bott här. Vi har ätit god mat, kollat på pappa och Caspers hockeymatcher, varit på lite lite shopping och bara myst.

Mitt "nya liv" funkar bra hittils, jag har varit och tränat idag igen och har planerat en matsedel för veckan. Jag känner mig sjukt stolt och organiserad, hoppas bara att jag kan hålla i det och inte ge upp som jag gjort i mina tidigare "nya liv" hehe.

Nä nu ska jag deppa lite till sen imorgon är det en ny dag!


söööööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0