Impuls

Bestämde mig för ca 1 timme sen att jag ska åka hem överhelgen! Trodde inte jag skulle ha tid att göra det förän den 16 dec då vi får "jullov" (vi ska visserligen plugga till tenta då men inga föreläsningar). Ska bli så skönt attg komma hem! Så nu stressstädar jag lägenheten som ser ut som en svinstia men.. ja eller så gör jag det när jag kommer tillbaka. Hehe.

Jag köpte min första julklapp idag. Nu känns det som julen börjar närma sig och just nu längtar jag faktiskt till kylan och snön..

I morgon har vi två stycken gästföreläsare. Det ska bli väldigt intressant jag hoppas verkligen att de ger någonting.







Lite härliga vinter bilder från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0