Julstämningen är på topp

Igår när jag kom hem til Sundsvall började jag fixa och feja min lilla lägenhet så nu är julstämningen här. Idag har jag varit och köpt en fin klasstjärna som hänger i fönstret och en lite vintrig duk till vardagsrummet. Jag tycker det är mysigt med julpynt, bara det inte blir för mycket rött. Jag har ett rött pepparkaksljus så det får räcka för i år! Dessutom kände jag mig extra duktig igår för att jag satte upp en hylla helt själv! UTAN skruvdragare dessutom, bara en skruvmejsel och mina starka armar!

Idag har det blivit lite plugg med gruppen sen han jag med att köpa en julklapp på stan, jag har druckit glögg och försökt pluggat till hemtentan som jag har på fredag. Dock går det inte så bra.. Jag känner att min motivation ligger på minus och jag gruvar mig så himla mycket för den här tentan! Man vill ju känna sig klar så här innan jul liksom. Men ja vad ska man göra, jag kan ju bara göra så gott jag kan. I morgon tänkte jag sitta hela dagen och lappa upp böckerna så jag snabbt kan hitta svaren och få det överstökat! Hehe.

Jag tänkte också baka mandelbiscotti i morgon! Jag har aldrig gjort det förr men nån gång ska väl vara den första. Jag ska gå till Dollarstore och köpa min några söta glasburkar att he de i. Jag tycker att det är så himla fint! Får se om man lyckas bara..

Jag längtar till juuuul, vi får nästan en månads ledigt, så otroligt skönt!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Mysigt du har gjort! Får komma och hälsa på dig snart! :-) Har du lagat systemkameran nu? Kraam

2011-11-29 @ 18:55:38
Postat av: Daniela

Jaaaa det måste du!! Nej jag har min lilla digitalkamera.. haha Krammii

2011-11-29 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0