Nä nu..

är det slut på depressionen över! Idag har jag varit på 30 min intensiv spinning och därefter 30 min Bodycore där vi enbart körde mage och rygg. Känndes så otroligt skönt efterråt. Dessutom har jag kommit igång med plugget igen och nu känns det bättre med allt faktiskt, förutom att jag saknar Mattias väldigt mycket, men det kan jag ju inte göra så mycket åt!

I morgon är det okristet tidigt som vi ska träffas med gruppen på skolan! Hehe men det är bara bra. Vi måste ju komma igång så att det inte blir så hetsigt i slutet. Dessutom har vi hemtenta mitt uppe i allt nästa fredag så man får planera bra. Nä nu ska jag skriva klart min sammanfattning till i morgon sen blir det en tidig kväll för mig!

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0