Nu är det nära.

I morgon är det tenta. Jag har väl ganska blandade känslor, är inte så nervös utan känner mest att jag vill få det överstökat och så får det gå som det går. Efter den ska jag åka hem till Östersund, det ska bli myspys. Längtar faktist ganska mycket.. Synd bara att tentan är så fruktansvärt sent så jag kommer inte att vara hemma förns kl 19.

Känner mig allmänt slut i huvudet nu, jag är inte trött eller så utan det går bara inte in nå mer! Idag har jag och Emilia repeterat teorier, frågor och ja allt.. Det var bra men på slutet var vi så less så vi skrattade nog åt varenda mening vi sa, haha.

Äsch nu ska jag gå till mitt tomma kylskåp och försöka hitta nån middag. Jag önskar att någon har trollat dit en riktigt god färdiglagad middag till mig, men jag tvivlar på det. Så det får bli nudlar idag igen. Tur att jag gillar nudlar.

Wish me luck tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0