Bästa filmen på länge!

Jag har varit lite dålig på att skriva i veckan, har mest varit på skolan och arbetat med grupparbetet. Fick även tillbaka betyget från förra grupparbetet och det var ett härligt B. Fösta betyget! Nu går man bara och är nervös för vad man fick på tentan. Idag ska jag och Victoria prova oss på lite Zumba! Ska bli spännande. Sedan blir det lite plugg på skolan innan jag tar tåget hem till Östersund, det ska bli skönt men har hört att det snöar så vet inte om jag är så sugen..

Igår såg jag i alla fall en grymtbra film, den gick rakt in i hjärtat! Jag grät så jag inte kunde andas, värt att se!




Nej nu ska jag äta min gröt och sedan ska det zumbas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0