Dagen efter..

Svampplockning och tentafest. Jag och mamma började gårdagen med att ge oss ut på en svampplockarutflyckt till ett ställe som vi hade fått tips om. Så klart körde vi helt fel och hamnade mitt i en slalombacke innan vi hittade rätt. Sedan tog det inte länge innan vi började hitta trattisar, överallt! Det är så roligt för alla säger att det är värsta svampåret men vi har haft en otrolig otur så igår skrek vi och hoppade av glädje när vi plockade så mycket att det fyller hela mitt matbord!

Vi vart så trötta av skogen och värmen så vi köpte hem asiatiskmat och såg på vänner, innan jag gjorde mig i ordning för min första tentafest. Som var riktigt trevlig med nya mysiga klasskompisar, hoppas att det blir många fler framöver!
Jag sucktar jag mest efter något fett, sött och allmänt onyttigt men orkar inte gå nånstans så det får bli soppa..

Ska ta mig iväg till Nordichallen sen och kika när brorsan spelar hockey kan vara skönt att komma iväg lite! :)

Mamma här har du din efterlängtade bild!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0