en seg ledig dag

Idag har jag varit otroligt seg och inte gjort något särskillt nödvändigt som jag tänkte att jag skulle göra. Jag sov först till 9, gick upp och kissa och sedan la jag mig och sov till 11.15.. Jag tog mig upp och bestämde mig för att åka in på stan. Handlade lite saker, hade inga hämningar så det blev en del :D Åkte hem värmde lite mat i mikron och såg Greys anatomy. Sedan ringde Pappa och sa att han var påväg hit och vi for iväg och åt på Bite line, då slapp jag laga mat också! Nej jag skulle kunnat gjort mycket andra saker som hade varit mer nödvändiga idag som, tränat, städat eller någort annat hurtigt men nu gjorde jag inte det! Sådeså, mamma!! Så skönt att man bor själv nu och kan bestämma exakt vad man ska göra!

I morgon börjar vi en ny kurs, kommunikation och organisation (tror jag den heter). Det ska bli jättekul, jag har hört mycket gott om den.

Nä nu blir det nog ännu mer slapp och snart de där knasiga fruarna som bor i Hollywood. Fast Gunilla som är mest knasig hon är ju inte änns en fru!? hmm konstigt..









Lite utav min shopping idag. Jag har gått och blivit kär i ugglor se så söta örhängen jag hittade på Gina Tricot idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0