.

Jag har haft en jättemysig helg med gosiga Mattias! I fredags blev det en hemmakväll med kebab och fotboll. Sen i går var vi inne i stan och strosade runt köpte mysmat (krabba och räkor) till middag. Mmmm vad gott det var man kunde inte få nog! Jag älskar verkligen skaldjur det är så galet gott. Efter våran mysiga middag åkte vi hem till Victoria för en riktigt trevlig kväll. Idag har vi verklgen bara slappat. Vi fick lite främmande av Mattias kompis Joel som bor här i närheten. Valle och Erica kikade också förbi efter de hade varit på IKEA och Mattias passade på att åka med dem hem.. Så nu är det tomt här igen. Men det har varit så mysig så.

Nu har jag avnjutit litte soppa och pannakakor. Tänkte att jag skulle fortsätta pillra på en bild som min syster har beställt. I morgon är det måndag igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0