Fredag och jag är helt slut..

Ligger i soffan och känner mig helt apatisk! Nu är äntligen alla uppgifter inlämnade och redovisningen gjord, bara tentan nästa fredag som är kvar. Det har varit en fullspäckad vecka med massa plugg, shopping och födelsedagsfirande. I morgon är det Halloween och jag tror det kommer att bli en awesome kväll!

I onsdags hade vi lite överraskningstårtkalas hemma hos mig för Emilia (som vi kom på i sista sekund). Men vi var väldigt diskreta med att gömma tårtan.. NOT! haha jag är så dålig på sånt där, börja typ asgarva så fort Victoria kom innanför dörre så hon fattade på en gång. Fast brukar man inte säga att det är tanken som räknas? JO! :)

Lite bildbevis på att vi slukade nästa en heltårta på morgonkvisten, med det var riktigt mysigt!



Så här ser vi ut när vi har slukat nästan hela tårtan, mätt och belåten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0