"I like my money right where I can see it - hanging in my closet"

Aah Carrie vet hur hon ska uttrycka sig om shopping haha. Idag har jag och brudarna varit på vår längtade shoppingdag. Dock hade inte alla fått såna pengar så det var mest jag som shoppade haha, men jag var lika glad för det! Vi var bland annat på Dollar store som öppnade idag, det var mycket folk och jag blev galen på alla efterblivna människor som bara står mitt i gångarna med sina tjocka rumpor och vagnar! I alla fall så shoppade vi alla något där inne (det är ju såå billigt!). Jag köpte lite nödvändiga grejer till lägenheten och lite så tjafs. Efter Dollar store åkte i vidare mot Birsta och där kikade vi in på IKEA för att udersöka deras nyinkommna julpynt. Vidare inne på Birsta gick jag loss på lite "nödvändiga" saker. Lite grejer till Halloween som förresten kommer bli så himla grymt kul! :) Jag älskar att klä ut mig!

Lite av grejerna jag köpte idag.



Den här urgulliga ugglan, hihi jag blir glad varje gång jag går förbi den.




I morgon är det tillbaka till pluggandet som gäller, men jag kommer nog känna mig ganska glad av den här dagen endå! :) Nu ska jag äta lite soppa, orkar inte göra nått mer avancerat än det!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0