I love an A.

Fick tillbaka tentorna idag! :D Var så nervös innan men jag fick A (vilket är högsta betyd, för de som inte vet). Jag hade alltså ett ynka litet fel på tentan!? Kan ni förstå? Inte jag i alla fall, jag räknade flera gånger för att se om de hade räknat fel men det hade de inte.. Jag är superduper glad!! :) Nu fick man lite mer lust och ork att plugga vidare på den här kursen som jag tror är lite mer omfattande och dessutom har vi 3 olika inlämmningsuppgifter. Men det skall nog gå bra!

Sitter nu i soffan och myser framför Giffarna som jag hoppas också gör bra ifrån sig idag, hejaheja! Jag vill gå på allsvenska matcher! I morgon blir det dubbelpass träning och sedan kommer pluggbrudarna hit för en ambitiös pluggdag!

Kände för att lägga in en riktigt glad och trevlig bild idag, här är jag med en hunk på Abercrombie & Fitch i NY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0