jag är så nöjd, nöjd, nöjd, nöjd! Kvinnan här är väldigt nöjd!

Jag har precis ätit en jättegod middag som jag lagat alldeles själv! Laxfilé, färskpotatis och en egen fisksås som vart superdupergod! Jag hade fått tips av Emilia hur man skulle göra men så glömde jag såklart att köpa en viktig ingridiens, fiskbuljong. Men då ska ni veta att jag gjorde en egen liten kryddblandning och det vart jättebra! (stolt)

Idag har vi äntligen gjort klart en av de tre inlämmninguppgifterna vi har. Det var så sjukt skönt! Nu är det bara två stycken kvar. Det ska bli så skönt när de är klara och man kan börja tentaplugget på riktigt och bara fokusera på den!

Nu ska jag sätta mig och vara lite duktig och förbereda för min pluggdag i morgon, lägga upp en plan osv.

Adjöken



OJ, snart är det jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0