Måndag igen

Nu är det tentaplugg för hela slanten den här veckan, på fredag smäller det och sen ska jag åka hem! Det ska bli riktigt skönt. Idag har vi suttit på skolan hela dagen och faktiskt så har vi hunnit med otroligt mycket med tanke på att vi hela tiden kom på saker som hände i helgen att prata om! haha Jag är faktiskt inte lika nervös inför den här tentan, inte för att jag känner mig mer förberedd eller så men jag känner mig ganska lugn helt enkelt.

Jag gjorde nyss en riktigt god wok som för övrigt räckte till 4 st matlådor, haha. Nu ska jag mest bara slappa och vila hjärnan lite för i morgonbitti kör vi hårt igen. Tur att jag har sån bra plugggrupp, det gör det hela mycket lättare!



Tur att jag ska hem på fredag för jag saknar den här fisrumpan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0