Min favoritsyssla

Håller precis på att förbereda för min favorit syssla. Jag bakar kladdkakemuffins och tänker sätta mig i soffan för att avnjuta ett nytt avsnitt av 90210. Aaaaah det är typ det bästa som finns när det kommer nya avsnitt av alla serier. Sedan ska jag väl börja läsa i den nya kursboken också men "sparar" det till sen hehe. Nu börjar det lukta gott i lägenheten nam nam

Har varit på skolan idag och förberett våra nya gruppuppgift som jag tror kommer bli super skoj. I morgon är det föreläsning med workshop, det ska bli spännande. På fredag kommer Mattias och det ska bli supermysigt! Man blir ju nästa knäpp i huvudet när man saknar någon så här mycket, kommer hamna på psykhus innan det här är över! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0