Perfect hair.

Kom på att jag har glömt att berätta om ett jättebra köp jag gjorde när jag hade varit hos frissan, Maroccanoil. Det är en olja som man kan ta i håren när det ska torka. Det gör håret mjukt, lent och det blir jättehärligt!! Jag har blivit helt fast i den här produkten! Jag har två andra favorit hårprodukter också. Dust it från Osis och Dumb blonde från Bed head. Älskar båda dessa!



I morgon ska jag och brudarna på en shoppingdag, för i morgon kommer det pengar! Det ska bli så himla kul. Dollar store öppnar i morgon och sedan åker vi vidare till Birsta, det kommer bli supermysigt men jag får se till att inte bli så galen som jag brukar och hålla i pengarna lite ;)

Nu ska jag snart laga mig själv lite tacos och "lyxa" till det lite, mysigt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är supersugen på att testa moroccanoil, håret blir väl inte flottigt av det eller? ;) hehe

2011-10-27 @ 21:03:40
URL: http://rebeccarobertsson.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åh nej det blir absolut inte flottigt! Det liksom flyter in i håret och håret blir jättelent, superhärligt! :) Man ska väl inte ha det i hårbotten bara för då kan det kanske bli lite flottigt! :) Du borde absolut prova!

2011-10-28 @ 18:22:34
Postat av: Rebecca

Tror nog att jag får göra det :) nu när man fått lite pengaräntligen! ;)

2011-10-28 @ 18:59:21
URL: http://rebeccarobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0