ännu en dag..

Idag har vi haft redovisningar på skolan och det gick väl bra hehe. Jag tror alla var ganska nervösa och jag med, jag hackade mig på ett ord typ tre gånger och kunde tillslut inte säga det haha men annars tycker jag att vi gjorde det bra.

Ikväll har jag varit och ätit middag med pappa på hotellet där de hade en jättegod skaldjurslasagne. Muums vad gott det var. Det är mysigt att pappa är här i Sundsvall lite då och då. Då längtar man hem lite mindre!

Nu ska jag titta på alla nya serier som jag laddat hem! För er som inte vet så är jag värsta seriefreaket! HAHA



En väldigt gammal bild på mig och pappa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm när ska jag få vara med på bild då? Kram Linslusen:-)

2011-09-21 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0