Höst

Höst♥Shopping=SANT

Åh jag vet inte varför man får sånt sug att shoppa när det börjar bli höst? Men det är så mysigt att köpa varma stickade tröjor och mysiga mössor. Dessutom vill man ju bara mysa ner sig i en filt och dricka te i fina och stora tekoppar! Jag har smått påbörjat mig höstshopping med ett par ursnygga tekoppar från Indiska, en mysig mössa från Mormor Hildur och en söt blus/tunika från ICHI men det kommer garanterat att bli mera.. Håret vill man ju också väldigt ofta förändra när hösten kryper sig på, oftast är det färgen man vill förnya och jag är sugen på en riktigt höstig kopparröd färg. Mums!



Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vilken fin mössa!!

2011-10-06 @ 11:32:01
URL: http://rebeccarobertsson.blogg.se/
Postat av: Daniela

Åh tack, ja den kommer bli mysig att ha i vinter! :)

2011-10-06 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0