I'm back!

Haha drygt ett år sedan jag skrev sist men nu tänkte jag försöka vara duktig och uppta mitt bloggande! Jag har precis flyttat till Sundsvall för ca 2 veckor sen och pluggar här på Mittuniversitetet. Programmet heter Information och PR och det verkar vara en perfekt utbildning för mig!

Jag bor just nu själv för fösta gången i hela mitt liv och det är ju som det är. Har redan misslyckats med minst 3 rätter i köket och det är supertråkigt att tvätta tycker jag..
Men här kan ni i alla fall följa mina försök till att lyckas i köket, klara av att bo ensam utan min pojkvän och familj och mina tre år tillbaka i skolbänken.

I morgon åker jag hem till Östersund över en långhelg och det ska bli väldigt skönt att träffa alla, vilket jag inte trodde att jag skulle känna men så är det! Haha! Jag ska också passa på att hämta min kamera så jag kan lägga upp en massa tokiga bilder.

Ha en mysig helg!



Jag bjuder på en bild av mina "hyfsat" lyckade cupcakes jag gjorde här om dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0