Hääj häj!

Idag känner jag mig totalt störd! Jag är hemma från skolan för jag vill undvika att smitta min jävulssjukdom så mycket som det går, men jag måste gå på ett studiebesök i eftermiddag för att inte tappa så mycket närvaro.. Igår åt jag så många piggelin under en så kort tid att jag fick jätteont i magen och började sjunga för mig själv varje gång jag gick och tog en ny (ja, jag fortsatte alltså). Man blir lite smått störd när man är ensam och sjuk, speciellt nu när jag är såpass pigg, då blir man ju bara rastlös! Gaah! Jag har iaf bett om lite uppgifter från gruppen så jag kan sysselsätta mig med något och ändå bidra till gruppen fast jag inte är där! Hmm dock kommer det inte ta mer än en kvart, tjugo minutas att göra det..
HOHOHO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0