It's always darkest before the dawn

MEN OJ! Vad länge sen det var jag uppdaterade och det beror på två saker.. För det första så har jag nog varit lite lat men för det andra så har jag faktiskt haft otroligt mycket att göra och jag har dessutom varit sjuk i en vecka.

Men ja Thailand var ju helt underbart bra och jag längtar verkligen tillbaka till värmen och även det goda sällskapet!
När jag kom hem var det full fart med Communicare och brandbook och artiklar och pressmeddelanden och ja.. väldigt mycket att göra helt enkelt. Därför var det inte så kul när jag åkte hem förra helgen och fick influensan av Mattias.. Jag hade feber, magsjuka och tillslut visade det sig att jag även hade halsfluss så jag var totalt deckad i sådär en vecka så inte förns nu i påsk blev jag lite piggare och jag följde med till stugan.

Nu ska jag snart åka tillbaka till Sundsvall och det ska bli skönt att komma tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0