Underbart!

Jag har haft en toppenbra helg! I fredags var det kick-mitt med Communicare, dvs vår klass och våra projektledare. Det var temat "fel fest" och projektledarna hade den rätta festen, vi andra grupper skulle komma på ett eget tema..(svårt att förklara såhär) men vi hade i alla fall studentfest som vårt tema! Kvällen vart riktigt lyckad och jag hade jättekul!

Sen överraskade Mattias mig i sista sekund med att han kom hit på lördag morgon. Vi har haft det jättemysigt, kollat på Alcatraz och ätit god mat. Efter Mattias åkte hem idag bestämde jag mig för att storstäda.. hade skjutit upp det allt för länge men nu kände jag mig faktiskt sugen för en gång skull.
En varierad och helt perfekt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0