Oops har visst haft lite sommarlov!

Hej och förlåt ni få personer som följer min blogg! ;) Jag har varit otroligtdålig och lat på att updatera nu i sommar! Ja vad ska jag säga det har ju inte hänt överdrivet mycket. Jag har jobbar på Pagelle vilket har varit riktigt roligt och till och med givande. Det har varit ett superbra sommarjobb för mig! Jg hoppas jag får komma tillbaka och jobba lite mer. Sen har jag försökt hännga så mycket som möjligt med brudarna i Sundsvall men nu har det varit dåligt med det på slutet så jag har lite abstinens, men snart drar skolan och allt igång igen och då får jag säkert en rejäl dos! ;)
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer spännande saker i sommar, jag var på Orust några dagar och firade mormor och Everts 70-årsdag vilket var riktigt trevligt! Åt de godaste kräftorna och krabborna MUMS!
 
Ja just det jag har ju klippt av mig håret, haha, det är en viktig punkt för sommaren! Jag var så less på det långa håret, dock blev det en aning för kort men det växer ju så snabbt ändå! Det känns bra faktiskt!
 
Nä nu får det räcka med uppdatering snart börjar skolan och jag längtar faktiskt, jag lovar att uppdatera mera! ;)
 
 
 
Just det jag var på bröllop också, typ det finaste bröllopet någonsin, det var jättefint och roligt! Jag agerade kameraman och fick till en härlig bröllopsfilm på hela 2 tim!
 
Pöss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0