Shoooooppiing!

Det blev en del shopping idag ändå! Men har man fått slutlön så har man! ;) hehe
Det blev bland annat en skitsnygg skinnjacka från Sisters, märket är Rock n Blue, den kommer garanterat vara med mig några år framöver! Sen köpte jag ett par coola djurmönstrade skor och lite roliga bastoppar.
Jag köpte även en B&B creme så nu får vi se "what all the fuss is about".. Det slank med ett torrshampo också!

Eftermiddagen har jag ägnat åt att tvätta en hel drös med kläder så nu känner jag mig snart redo för skolstart!
I morgon har vi fadderutbildning för oss som ska vara faddrar under nollningen som kommer pågå i två veckor, det ska bli riktigt kul! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, love the shoes! :D

2012-08-28 @ 19:04:08
URL: http://rebeccarobertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0