En shoppaholics kvällsnöje..

Jag är så sjukt shoppingsugen nu så jag börjar bli orolig att det är något seriöst fel på mig.. Jag har spenderat flera timmar ikväll och bara surfat runt och kollat på kläder och sånt! Hittade en sjukt snygg jacka och en äckligt snygg väska men som dock är lika äckligt dyr! Haha
 
Bilderna är tagna från: tuvamalmo.blogg.se
                             
 
Idag vart det lite plugg för att samanställa de sista frågorna inför skittentan på fredag! Dock vart det ännu mer skratt och snack men det gör ingenting för det behövde jag nog idag. Har kännt mig så himla deppig på sistone men vet inte riktigt vad det beror på.. Jag är rätt så stressad över skolan men brukar aldrig låta det ta över mig så.. hm, får ta och rycka upp mig tror jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0