6 år

För 6 år sen idag hade jag och Mattias våran första riktiga dejt. Jag hade varit hos frissan och permanentat mig (Hur kunde du låta mig göra det Erica!?) och Mattias mötte mig utanför. Han fick en chock över mitt utseende men det visar ju bara att han tyckte om mer än mitt utseende i alla fall, HAHA! Vi gick på Via Grande och åt pizza sen gick vi på bio om jag mins rätt. Jag skrattar åt den här dagen varje gång jag tänker på det för vi var ändå 15 år (skulle fylla 16) och att gå på dejt kändes så vuxet tyckte jag. Nu har det gått 6 år, jag kan väl inte säga att det har gått fort eller långsamt men för mig så känns det så självklart, så 6 år är inte så mycket som det låter! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0