Mumsfilibabba!

Fy tusan vilken mästerkock jag är, det måste jag ändå säga! Stekte nyss på en köttbit, rörde ihop en svampsås och hackade upp en superfräsch tomatsalsa. Mmmmmmmums så gott det var!! Tur att jag gjorde dubbelt så jag har samma till lunch i morgon, längtar redan.

I fredags var det tenta. Det var otroligt lätt och jag var klar efter 30min, var dock tvungen att sitta kvar 15min till för man får ju inte gå innan det gått 45min. Sen blev det en kaffe och lite mysprat i väntan på att Mattias skulle komma. Vi hade en jättemysig kväll med musslor och räkor. Tyvärr var Mattias tvungen att åka hem på lördagskvällen så det vart en eftermiddag på birsta och några bra fynd. Igår kväll vart det utgång med några från klassen och GDK klassen, riktigt roligt! En fullspäckad och mysig helg helt enkelt. I morgon sätter jag igång med min trycksak och det ska bli riktigt kul att börja jobba med den!

Nu ska jag mysa ned mig med mitt varma täcke i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0