Nu börjar det!

Nu är jag hemkommen från en mysig och stillsam helg hemma i Östersund. Idag satte Communicare igång och det ska bli så sjukt kul, jag är super peppad! Jag vart så exalterad att jag satte mig och skrev det personliga porträttet på en gång och har redan skickat in det (deadline på Onsdag). Jag känner att det här kommer bli en grym erfarenhet och jag kan knappt vänta tills vi sätter igång på riktigt. För er som inte vet vad communicare är så kan ni gå in och läsa här.
Det vi ska göra är i stort sett vara med och planera, organisera och genomför detta projekt som är en tvådagars konferans i Maj. Vi kommer att tillhöra olika grupper som ansvarar för olika delar. Grupperna kommer att vara bestämda på fredag och sen börjar det!! Wiihooo

Det är lite tråkigt att jag missar endel nu när jag ska till Thailand men det planerar jag att ta igen snabbt som ögat när jag kommer tillbaka utvilad och brunbränd! ÅÅhh vilken rolig tid jag har framför mig, jag vill bara hoppa i sängen för jag är så glad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0