Back to reality

Sitter i bilen med pappa påväg tillbaka till Sundsvall. Det har varit en lång och händelserik helg. Det började i fredags med att vi var på revyn med Mattias familj, den var rolig, sen träffade jag mina gamla gymnasiekompisar efter det och vi hade en jättetrevlig kväll! Det var jättekul att träffa dom. På lördagen var jag lite sliten men pallrade mig upp och for iväg på fotbollscup, väldigt oväntat och väldigt kul! Jag var lite ovan och seg men tyckte att jag skötte mig helt OK för att inte ha tränat på ja.. jag vågar inte ens säga hur länge! På söndagen hade jag och Mattias lite kvalitetstid och senare hade dom innebandy och jag fick den stora äran att sitta i sekretariatet! Igår blev det plugg för min del och sedan lite träning med mamma och Matte! Ja och nu sitter jag här! Har bara kommit till Brunflo än för pappa ska jobba på vägen ner. Det ska bli ganska skönt att komma tillbaka!

Ja just ja jag åt den här fina apelsinen idag!


Kommentarer
Postat av: Soffan

Puss på dig! Det var kul att ses lite :)

2012-01-31 @ 23:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0