En bra dag

Idag har varit en bra dag! Förutom att jag var lite trött i morsen så var det väldigt roligt på skolan idag! Äntligen något som jag kan och tycker är så intressant, vår nya kurs typografi och form. Ska bli så himla kul med den här kursen att jag knappt kan bärja mig för at
t gå till skolan i morgon! Känns skönt att ha en sån här kurs just nu när jag har lite andra oroliga tankar i huvudet.

Jag har varit och tränat idag igen och är otroligt stolt över mig själv att jag tycker det är så kul och lättsamt, jag har till och med bokat tid med en dietist (det ingick i mitt avtal), det ska bli riktigt spännande faktiskt! Så nu mår jag riktigt bra fysiskt och det tänker jag fortsätta med!






When you're down and troubled, And you need some loving care
And nothing, nothing is going right.
Close your eyes and think of me, And soon I will be there
To brighten up even your darkest night ♥

Kände mig lite sentimental också, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0