I'll see you soon

Sitter i köket med en kopp te och böckerna till den här kursen. Jag hade ju lovat mig själv att jag skulle vara duktigare med pluggandet den här gången men icke. Nu är det drygt en vecka kvar till tenta!! (Jag tänkte skriva 2 men kollade precis i almanackan och såg att det var nästa fredag, hjälp!) Tur att alla säger att den här tentan är ganska lätt och lite av det här har jag ju läst tidigare på gymnasiet. Jaja jag ska sluta göra annat och konsentrera mig nu!

I och för sig är det ganska svårt att konsentrera sig när jag vet att jag snart ska få träffa Mattias! Jag saknar han väldigt mycket speciellt så här dagarna innan!

Nä nu ska jag minsann plugga lite till innan lunch och så jag hinner med att träna ikväll.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

SV: hehe, ja visst blir man?! ;) Typografin klarar du lätt förresten, utan tvekan den lättaste kursen hittills :P

2012-01-26 @ 16:19:07
URL: http://rebeccarobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0