Long time no see

Nu är jag tillbaka i vardagen igen! Har varken haft tid eller lust att skriva något förns nu. Jag har pluggat till den värsta tentan någonsin och nu skrev jag den igår.. Har ingen aning hur det gick men tanke på att jag gissade på mer än hälften av frågorna men jag hoppas så innerligt att jag klarar den!! Äsch nu vill jag bara glömma den och gå vidare!

Vår nästa kurs börjar inte förns på måndag så nu har vi några dagars ledigt, så idag vart det lite shopping på Birsta med Emilia! Mest så fyndade jag, bla en kökshanduk med en uggla på! :D

I morgon blir det förhoppningsvis tenta fest så vi får fira ordentligt att den är gjord!! Tills dess ska jag bara ligga och slappa och inte göra någonting!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0