Nu är jag tillbaka på banan!

Ja det tog några dagar att ta sig tillbaka från tentadepressionen.. I torsdags testade jag men lite shopping för själen men blev nästan ännu mer less för att jag knappt hade pengar. Visst, jag fyndade lite ändå! Sen blev det fredag och då var det förfest hemma hos mig, (fredag den 13:e) hur skulle detta gå? Men det gick bra och det var väldigt trevligt! Jag blev av med mina små champagner som jag haft kvar sen studenten, haha skönt! Men fortfarande låg den där jäkla skittentan och gnagde i huvudet. Känslan av att man kanske inte har klarat den och måste sätta sig in i allt igen är så otroligt jobbig! Så igår nådde jag jag botten, haha. Jag låg kvar i sängen HELA dagen, orkade inte ens städa undan alla flaskor och burkar som stod överallt. Jag tror jag såg fyra filmer, tre avsnitt av olika serier och sås sov jag lite.. Det kan man väl kalla för botten!? Men idag såg jag ljuset! Jag sov ut, klev upp kl 10, tog på min träningskläderna och drog på gymmet. Jag var dessutom skitduktig på springbandet med tanke på att jag inte tränat på ungefär aslänge! Tränade drygt en timme sen gick jag in mot stan för att handla och ja jag handlade, en massa nyttiga saker till nyttiga recept så nu ska jag bli riktigt fit till Thailand. Jag har 45 dagar på mig! Det roliga med det här är att just nu känner jag mig bara allmänt lycklig, glad och har knappt en tanke på tentan. Den känns dessutom inte lika jobbig längre, blir det omtenta så får jag väl göra den då!


Kram på er alla där ute!



Aah Thailand, längtar såå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0