Time flies by

Oj vad tiden har gått fort idag fast jag bara varit hemma och pluggat. Går fortfarande lite trögt med mina ideer för nu är jag istället inne på försvåra grejer och jag blir väldigt lätt kräsen märker jag. Jag tänker "Nej det kommer inte duga" eller "Det är inte tillräckligt bra.." på var och varannan grej jag kommer på! Nu får jag ju skärpa mig!

I morgon är det tidig skoldag sen tänkte jag kila förbi gymmet och efter det ska jag vaccinera mig inför resan som det nu bara är 37 dagar kvar till!! Yaay!

På torsdag åker jag hem för helgen och då får jag äntligen träffa Mattias! Nu har det gått allt för länge!
På fredag ska vi på Revyn som vi fick i julklapp, det ska bli roligt att se vad de hittat på för kul i år. Får se om jag hinner med nån träff med min fina vän Amanda också, skulle vara toppen på en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0