Öka takten sista kvarten..

Nu är det inte länge kvar av den här terminen och sen är det sommar!! På torsdag är det Communicare och det har gått så sjukt sjukt fort! Det har varit både roligt och kämpigt ibland men jag är övertygad om att de här två dagarna kommer bli awesome!

Idag fick jag nog ett jobb också, på en klädbutik för lite "äldre damer" här i Sundsvall. Är så himla lättad över att ens få något jobb! Som jag har kämpat och sökt kanske 1000 jobb. Så det ska bli jättekul att jobba där och hjälpa alla små söta tanter! hihi.

Idag tittade solen fram också så jag hoppas att vädret är här för att stanna nu!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha tittut ! :D<3

2012-06-01 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0