Våren är här.. I think!

Det är sol och klarblå himmel!! Jag hoppas att det håller i sig och blir lite riktig vår ute nu! Fast jag skulle väl inte bli förvnad om det blir skitväder igen..
Idag tänkte jag gå till skolan för vi börjar inte förns kl 13 och sen blir det nog en powerwalk med Anna i finvädret i eftermiddag! Man måste ju passa på.

Annars händer inte så mycket, jobbar på med Communicare och nu är det bara drygt 2 veckor kvar!! Det är helt sjukt hur tiden har gått så fort! Jag blir hyffsat stressad av det eftersom jag inte har något jobb ännu och inte kom in på den sommarkursen jag sökte.. ahh! Hoppas bara att jag har lite tur med det framöver!!

Nu ska jag äta en lång frukost och kolla på Gossip girl! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0