Kämpa kämpa kääääämpa

Suck! Är helt slut i både huvud och kropp. Idag har jag pluggat hela dagen och har precis kommit hem från ett spänningpass med Amanda och Mattias, som hängde på. Jag är så trött på tentaplugget och att jag har panik över hur lite jag kan hjälper inte!! Det var skönt att få vila huvudet ett tag iaf men nu är jag helt slut i hela mig och sitter bara helt apatisk i soffan.. I morgon är sista dagen för plugg och då är det fullt ös, sen tänkte jag klämma in ett bodypumppass också så jag får lite pause för hjärnan innan tentan som är kl 8.00 på fredag..

Efter tentan ska jag hem till Östersund för i helgen kommer äntligen Casper hem! Ska bli kul att träffa honom och se hur mycket han har "utvecklats" av att bo själv så långt ifrån alla, han verkar trivas bra så det är ju skönt! Men man saknar ju sin lillebror även fast han ofta är störig och alltid retar mig!!

Nä nu måste jag återgå till plugget! Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0